6.12.12

#15 TRUST - TRST

το τελος του κοσμου το εψαχνα σημερα για κανενα τεταρτο παρεα με εναν αστεγο τυπο ο οποιος στο μεσοδιαστημα ειχε καπνισει επτα διαφορετικες γοπες απο το υπαιθριο τασακι αφου φυσικα ειχα απορριψει καποιες αλλες που μαλλον δεν ηταν η μαρκα του. μετα εμφανιστηκε ενας κινεζος γκοθας απο τα βαθη του μετρο και μου ειπε οτι εδω που αραζω δεν ειναι και πολυ σεϊφ γιατι ειναι πιατσα για γερους που "χτυπανε" κινεζες απο την ενδοχωρα. μαλλον μοιαζω με κινεζα απο την ενδοχωρα...για να γλιτωσω τη συντελεια.

δε γαμιεσαι κι εσυ κυρια κινγκ που εχασα των 02:30 και τωρα θα πρεπει να περιμενω ενα διωρο στη νυστα! τσοκαρο...

νταξει. με τετοιο εξωφυλλο δεν πας και πολυ μακρια. ετσι την πατησα και αδιαφορουσα επι μηνες. εδω δεν εχω δοκιμασει ποτε οσπρια στη ζωη μου, το κομπλεξ μου στους TRUST θα το εβγαζα; απεταξα τα συμπλεγματικα μου και ανακαλυπτω τη μικρη Maya μεσα στο ηλεκτρονικο πονημα της χρονιας. μπλιπ μπλιπ μπαπ μπαπ μπλιπ...ασε που στην αρχη πιστεψα οτι προκειται για τους βετερανους γαλλους μεταλλαδες οι οποιοι επαιζε να εκαναν κανενα καμ-μπακ α'λα νηλ γιανγκ...
υστεριογραφο: δε θα αντεξω να δω νουμερο ενα τη φιλιω πυργακη της αλαμπαμα aka Λανα Ντελ Ρεϋ.



20. Deep Time - Deep time
19. Mouse On Mars - Parastrophics
18. Mr. Kitty - Eternity
17. Beach House - Bloom
16. The Underground Youth - Delirium
15. TRUST - TRST

No comments:

SYNC ME @ SYNC