12.12.11

ανεμοβλογοβιζιον #08

#08 Vaccines - "What Did You Expect from The Vaccines"

στο νουμερο οκτω επεσε η μπιλια, κοινο γνωστο ως η τελευταια μπαλα στο μπιλιαρδο (αμερικανικο), μαυρο...απειλητικο. το θεμα της ημερας εχει να κανει με τα σπυρια. καβλοσπυρα, σπυρια με "γυρισμενες" τριχες, μαζικα σπυρια ακμης, σπυρια ανεμοβλογιας, ολων των ειδων κι ας με συγχωρεσουν οσοι εχουν καποιο αλλο ειδος που μου διαφευγει...τωρα ισως με πει καποιος φασιστα, κομπλεξικο, ελιτιστη...ε, και. μπορει και να ειμαι. ε, ρε μαλακα μου εβγαλα σπυρια και καλο θα μου κανει, οποιος θεωρει οτι ηχητικο-δονητικες μηχανες στυλ λεϊντι γκαγκα και παλιες ροτοντες-επιπλα τυπου αρ-η-εμ μπορουν να αξιολογουνται πλεον ως καλλιτεχνες και δε φτανει αυτο, πρεπει να υπαρχει σοβαρο υπαρξιστικο προβλημα στην ψυχοσυνθεση του κωλοπηγμενου γραικου για να στοιβαξει τον burial, το θηβαιο (και γενικα οποιον ηχο ταιριαζει με γκρι ξεφτισμενη ζακετα και καφε κοτλε παντελονι), μαζι με φαινομενα κοσμικου κλοουν, τυπου γκαγκα και δε φτανει αυτο, αλλα μου τη δινει που ανακλυπτουν και αιτιες...και τι ανακαλυψη! σαν τις πουτσοτριχες που ξεμειναν κολλημενες στο χειλος μιας ορθιας τουαλετας (καμπινες για τους '80ς)...'νταξ. καλα ολα αυτα αλλα για την πλακα...ναι δεν ειμαι ανοικτομυαλος, στενομυαλος ειμαι τοσο στενος οσο το μουνι της καμπιας. πως αναπολω τις εποχες που τα μεταλλα τσακωνονταν για καιρια ζητηματα:

α) judas priest ή accept;
β) megadeth ή metallica; (πιο καλα mustaine/hetfield)
γ) για πιο ψαγμενους warlord ή manowar;
δ) γερμανικο thrash sodom, tankard, kreator ή bay area με forbbiden, gothic slam, και nuclear assault;
αυτοι ειναι προβληματισμοι που καναν την αμστελ πρωτη μπυρα κι οχι το πορισμα οτι η γκαγκα ειναι κατι σπεσιαλ και η μαντονα κουλ...αρχιδια!
κι επειδη ειμαι φασιστας...ναι ροκεντρολ απο 'κει που του αξιζει να βγαινει. ξερα πεταλια. if you wanna, if not...i do not give a φακ ατ ολλ. αυριο θα' μαι καλυτερος.


με οργη...
20. Brilliant Colors-"Again and Again"
19. Help Stamp Out Loneliness-"Help Stamp Out Loneliness"
18. Com Truise-"Paper Crush"
17. Letting Up Despite Great Faults - "Paper Crush"
16. Ladytron - "Gravity The Seducer"
15. Mogwai - "Hardcore Will Never Die, But You Will"
14. Washed Out - "Within & Without"
13. Holy Ghost! - "Holy Ghost!"
12. Cults - "Cults"
11. The Pains Of Being Pure At Heart - "Belong"
10. Pigeon Detectives - "Up Guards & At 'Em!"
09. Those Dancing Days - Daydreams & Nightmares"

No comments:

SYNC ME @ SYNC