30.4.11

Γαμώ την τύχη μου...



επρεπε γαμω την τυχη μου να παω στο αλλο ημισφαιριο για να παρουμε το κυπελλο;
μου λειπει ο μικρος, μου λειπει η μαμα του, να μου λειπει και αυτο που παρεα του μεγαλωσα, που μακαρι να περνουσα παλι απο εξω ...με τα ποδια απο τις ¨εργατικες" και με δυο τρια σουβλακια-καλαμακι (ναι καλαμακι γαμω το χριστο μου! για τους βορειους) να λεμε για τον πεππε, το ραντονιτς, το διντσικο και το λανε με τον κουντουρακη και το βρεϊνς...ειναι οι μικρες χαρες του παλιμπαιδισμου...θα κλεισω τα ματια και ισως δω τη φατσα μου σα σαστισμενο μαθητη γυμνασιου μπροστα στα "μεταλλα" που πηγαινουν με καρφια, ελαστικα τζην και κονκαρδες στους αϊρον μέιντεν! (ποτε δε μου αρεσαν κι ας ειχα και κασσετα)

οποιος δεν ξερει την ιδρωμενη φανελα με το δικεφαλο, απλα να παει να γαμηθει τουλαχιστον για αποψε!!!...
α, ναι! παντα γουσταρω ραμοουνς!!!




No comments:

SYNC ME @ SYNC